سوالات متداول

برای خرید از مارکو مارکت ابتدا باید حساب کاربری خود را در مارکو مارکت بسازید، سپس کالاهای موردنظرتان را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. سپس با نهایی کردن سبد خرید، آدرس ارسال را مشخص کنید. با انتخاب گزینه پرداخت، به درگاه‌ پرداخت متصل می‌شوید. بعد از پرداخت موفق، سفارش شما در فرآیند پردازش و ارسال قرار می‌گیرد و کد سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.

در حال حاضر شما می‌توانید هزینه سفارش خود را از طریق درگاه بانکی امن زرین پال پرداخت کنید.
 

تیپاکس: ارسال سفارش شما از طریق تیپاکس انجام شده و بصورت پس کرایه (پرداخت هزینه ارسال در محل) قابل پرداخت خواهد بود.

پس از ثبت سفارش، مارکو مارکت از طریق تماس تلفنی، ایمیل و سایر شبکه‌های مجازی پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.
شماره تماس با پشتیبانی: ۰۹۰۳۷۳۵۷۴۹۷
ایمیل مارکو مارکت: info@marcomarkets.ir

در صورتی که تاریخ انقضای محصول نزدیک به اتمام یا تمام شده باشد، بدون هیچگونه شرط دیگری، مارکو مارکت کل هزینه را عودت خواهد داد.

کلیه سفارشات قبل از ارسال چک خواهد شد. بنابراین هرگونه ضربه خوردگی، شکستگی، تغییر فرم و … بر عهده سامانه ارسال کالا (پست، تیپاکس یا باربری) است.

جواب سوالتون رو پیدا نکردین؟ با شماره ۰۹۳۳۸۱۰۱۳۰۰ تماس بگیرید.