Version 1.0.0

تونر لایه بردار AHA BHA لیمو توکوبو عصاره طبیعی ویتامین سی لیمو۱۵۰ml TOCOBO AHA BHA Lemon Toner

وضعیت: درحال فروش
898.000 تومان

تونر لایه بردار AHA BHA لیمو توکوبو عصاره طبیعی ویتامین سی لیمو۱۵۰ml TOCOBO AHA BHA Lemon Toner

تونر ۱۵۰ میلی لیتری TOCOBO AHA BHA ترکیبی از مواد تشکیل دهنده ای است که به افزایش درخشندگی پوست کمک می کند، بافت ناهموار را هدف قرار می دهد و رنگ یکنواخت تری ایجاد می کند. فرمول آن برای پوست های حساس مناسب است.

TOCOBO AHA BHA Lemon Toner 150ml یک تونر لایه بردار است که به روشن شدن و اصلاح بافت پوست کمک می کند.

بنابراین فرمول این محصول حاوی انواع مواد روشن کننده و لایه بردار پوست است.

بر این اساس، ۳۸ درصد عصاره لیمو سرشار از اسیدهای لایه بردار طبیعی و ویتامین C است. علاوه بر این، ترکیب AHA و BHA یعنی اسید گلیکولیک و سالیسیلیک به حذف سلول های مرده پوست در سطح و داخل منافذ کمک می کند.

بنابراین، همه این مواد با هم کار می کنند تا بافت پوست را اصلاح کنند، پوست را نرم تر و صاف تر کنند، رنگ پوست را یکسان کنند و درخشندگی و درخشندگی را افزایش دهند.

علاوه بر این، افزودن پانتنول، بتا گلوکان و بتاین اثرات مرطوب کنندگی و تسکین دهنده ای دارد و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مزایای این تونر این است که PH آن ۵.۵ است که pH طبیعی پوست است و باعث می شود که تحریک کمتری داشته باشد و برای پوست های حساس مناسب باشد.

این تونر در یک بسته بندی سرگرم کننده با کلاه لیمویی شکل عرضه می شود.

بافت آن به سرعت جذب پوست می شود و ظاهری مرطوب به جا می گذارد. به طور خلاصه، اگر می خواهید پوستی روشن تر، صاف تر و یکدست تر داشته باشید، این محصول یک انتخاب عالی است.

امتیاز کاربران به تونر لایه بردار AHA BHA لیمو توکوبو عصاره طبیعی ویتامین سی لیمو۱۵۰ml TOCOBO AHA BHA Lemon Toner: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی تونر لایه بردار AHA BHA لیمو توکوبو عصاره طبیعی ویتامین سی لیمو۱۵۰ml TOCOBO AHA BHA Lemon Toner

نظر می دهد