IMG_7968

شامپو ملایم بدن و مو اوردینری حاوی ۴% سولفاتordinary

برند:
وضعیت: درحال فروش
838.000 تومان
  • شامپو روزانه و ملایم
  • با خاصیت ضد آلرژی
  • بافتی نرم و سبک
  • حاوی ترکیبات مفید

شامپو و شستشوی بدن و مو با سولفات ۴٪ از برند The Ordinary یک محصول تمیز کننده خنثی است که برای پاکسازی موها و بدن استفاده می شود. شامپو دارای فرمولاسیونی است که با حذف سولفات SLS و SLES (نوعی از دو عامل شیمیایی موجود در بیشتر شامپوها) به منظور جلوگیری از خشکی و آسیب رساندن به پوست و مو، طراحی شده است. این محصول سولفات ۴٪ سدیم لوریل سولفات (SLS) را شامل نمی شود که می تواند باعث خشکی و تحریک پوست و مو شود، و به جای آن از سدیم کوکوئیل ایزتیونات (SCI) استفاده می کند که به عنوان یک شوینده ملایم شناخته می شود. همچنین، حاوی عصاره آلوئه ورا است که باعث آرامش و نرمی پوست می شود.

این شامپو برای همه افراد مناسب است و به عنوان یک محصول چند منظوره (body and hair) عمل می کند. با استفاده از این شامپو، پوست و مو نرم و شاداب می شوند و در عین حال از آسیب دیدن خشکی و تحریک جلوگیری می کند.

فرمولاسیون این شامپو به گونه ای طراحی شده است که خنثی باشد و برای پوست و مو نرم و ملایم باشد. همچنین، این شامپو حاوی عصاره آلوئه ورا است که باعث آرامش و نرمی پوست می شود. این شامپو برای همه افراد، به خصوص افرادی که پوست و موی حساس دارند، مناسب است. علاوه بر این، شامپو و شستشوی بدن و مو با سولفات ۴٪ از برند The Ordinary حاوی سولفات ۴٪ سدیم لوریل سولفات (SLS) نیست که می تواند باعث خشکی و تحریک پوست و مو شود، و به جای آن از سدیم کوکوئیل ایزتیونات (SCI) استفاده می کند که به عنوان یک شوینده ملایم شناخته می شود.

این شامپو باعث تغذیه و نرمی موها می شود و به جلوگیری از خشکی و آسیب رساندن به پوست و مو کمک می کند. همچنین، این شامپو به عنوان یک محصول چند منظوره عمل می کند و می توانید از آن برای شستشوی بدن و مو استفاده کنید. به طور کلی، شامپو و شستشوی بدن و مو با سولفات ۴٪ از برند The Ordinary یک محصول ملایم و تمیز کننده است که با حذف سولفات SLS و SLES، باعث پاکسازی و تغذیه موها و پوست شما می شود.

امتیاز کاربران به شامپو ملایم بدن و مو اوردینری حاوی ۴% سولفاتordinary: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی شامپو ملایم بدن و مو اوردینری حاوی ۴% سولفاتordinary

نظر می دهد