IMG_8003

واتر ژل آبرسان نوتروژینا Water Gel حجم ۵۰ میلی لیترneutrogina

برند:
وضعیت: درحال فروش
535.000 تومان
كشور سازنده: فرانسه
  • حجم: ۵۰ میلی لیتر
  • بهترین زمان استفاده: تا ۱۲ ماه پس از باز شدن درب محصول
  • مناسب برای پوست نرمال تا مختلط و چرب
  • آبرسانی عمیق پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • افزایش انعطاف پذیری پوست
  • بدون ایجاد جوش

برند محبوب و پرطرفدار نوتروژینا Neutrogena در سری جدید تولیدات خود، ژل کرم آبرسان نوتروژینا با نام هیدرو بوست Hydro Boost را تولید کرده است. این محصول همان آبرسان فوق العاده ای است که به آن نیاز دارید شما با خرید کرم آبرسان نوتروژینا Water Gel به راحتی می‌توانید خشکی پوست خود را برای همیشه از بین برده و پوستی سالم و زیبا برای خود به ارمغان بیاورید. فرمولاسیون این محصول سرشار از هیالورونیک اسید است و بدون اینکه پوست را چرب و براق کند آن را تا ۲۴ ساعت کاملاً آبرسانی و مرطوب می کند. این آبرسان از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و عواملی مانند آلودگی هوا محافظت می کند.
این محصول علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی گلیسیرین هم می باشد که این ترکیبات پوست را ترمیم می کنند، میزان ترشح چربی آن را کنترل کرده و همچنین باعث کاهش حساسیت، قرمزی و خارش پوست می شوند. ژل آبرسان نوتروژینا با بافت فوق سبک و فاقد چربی خود بلافاصله بعد از استفاده جذب پوست می شود و منافذ پوست را مسدود نمی کند.با محتوای اسید هیالورونیک که می تواند حداکثر ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب نگه دارد، رطوبت را در لایه بیرونی پوست نگه می دارد.

امتیاز کاربران به واتر ژل آبرسان نوتروژینا Water Gel حجم ۵۰ میلی لیترneutrogina: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی واتر ژل آبرسان نوتروژینا Water Gel حجم ۵۰ میلی لیترneutrogina

نظر می دهد