Version 1.0.0

سرم ضدجوش درخت چای سنتلا ماداگاسکار ۱۰۰ml

وضعیت: درحال فروش
1.298.000 تومان

ضدجوش و ضدالتهاب فوری ، آرام کننده و التیام بخش پوست

بهبود دهنده فوری التهاب و‌جوش

-آبرسان و ضدالتهاب پوست با عصاره سنتلا

-ضدجوش و برطرف کننده اسکار جوش

-جمع کننده منافذ

-کنترل چربی اضافه پوست

-ضدحساسیت و آرام کننده

-تقویت کننده سد دفاعی پوست

-بهبود رنگ پوست و رفع سلول های مرده

-آمپول Skin1004 Madagascar Centella Tea-Trica Relief Ampole برای پوست های مشکل دار، چرب و تحریک شده که از آکنه رنج می برند در نظر گرفته شده است.

-بلافاصله التهاب های موجود را کاهش می دهد و از ایجاد التهاب های جدید جلوگیری می کند.حاوی ۵۵ درصد عصاره سنتلا آسیاتیکا و ۹.۴ درصد عصاره درخت چای است، این مواد باعث تسکین پوست و کاهش تولید سبوم می شوند.

-عصاره سبز کاج آکنه را کاهش می دهد، پوست را آبرسانی می کند و تعادل آب و چربی پوست را متعادل می کند.

-همچنین دارای اثرات ضد چروک و آنتی اکسیدانی است. Skin1004 ماداگاسکار Centella Tea-Trica Relief آمپول قرمزی را از بین می برد و رنگ پوست را یکدست می کند. به بهبود جای زخم و پوست سالم کمک می کند.

-سنتلا آسیاتیکا: بهبود را تسریع می کند، تولید کلاژن خود را در پوست تحریک می کند، به اتصال بهتر آب به پوست کمک می کند، در نتیجه پوست هیدراته می شود و رطوبت را حفظ می کند.

-عصاره درخت چای: دارای اثرات قوی ضد قارچی، التهابی و باکتریایی است. وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد و جای زخم را التیام می بخشد.

-عصاره سبز کاج: جای زخم را بهبود می بخشد و به کاهش آنها کمک می کند. دارای اثرات ضد چروک است و هر نوع پوستی را برای تعادل متعادل آب و چربی آبرسانی می کند.

-این درمان SOS عالی برای پوست مستعد آکنه است.این فرمول غیر کومدوژنیک با ترکیبات بسیار تسکین دهنده متمرکز بر آرامش پوست، التهاب و تحریک را برای تسکین نهایی درمان می کند.

امتیاز کاربران به سرم ضدجوش درخت چای سنتلا ماداگاسکار ۱۰۰ml: 0از مجموع 0دیدگاه
نظر خود را در مورد این محصول بنویسید
برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا این محصول را از این فروشگاه خریداری کرده اید، نظر شما به عنوان صاحب کالا ثبت می شود.

نظری یافت نشد!

اولین کسی باشید که روی سرم ضدجوش درخت چای سنتلا ماداگاسکار ۱۰۰ml

نظر می دهد